Wednesday, January 28, 2009

21!


Pentru ca e mult prea sugestiv atat titlul cat si poza, o sa zic doar atat : sper sa merg in tot atatea locuri minunate in care am fost la 20 de ani, sa cunosc la fel de multi oameni capabili si prietenosi, si am parte de cat mai multe activitati in care sa ma implic si pentru ca e un an important pt mine sa-mi termin facultatea cu bine. (Ce-ti doresti la 21 de ani?)

Nu nu ma simt mai batrana, nu nu simt 1-ul ala atarnand si cantarind intr-un fel la varsta mea (Cum e la 20 de ani?)

Am iesit cu prietenele mele (din cretacic) si cu persoanele de care m-am atasat cel mai tare in ultimul an (sper sa se mai mareasca gasca la anu') (Cum ai petrecut de ziua ta?)

Daaaaaaaaaaaaa a fost super extra mega para bestial ,eu m-am simtit bine, ei s-au simtit bine , a fost frumos. (Te-ai distrat)

PS: Multumesc tuturor celor care mi-au trimis mesaje, si m-au felicitat !!!!

Sabina

1 comment:

Elle said...

:X Fetita te iubeste! :*:*:*