Sunday, March 21, 2010

Poveste urbana ce se terminat imediat dupa "A fost odata..."

Intodeauna mi-au placut scenele alea in filme cand el...venea la ea cu niste replici pregatite si un joc bun, o aborda, ea cadea pe spate etc etc se casatoreau "si aveau si doi copii frumosi", asta ca sa-mi dau seama ca viata bate filmul (si digitalul). nu.... la mine nu a fost atat de frumos.

In intersectia de la Casa Presei libere.... eram in sensul girotoriu pe banda de langa bordura, trece pe langa mine un cielo bleumarin.... eu ascultam muzica ...tipul din cielo se uita insistent la mine....eu cetatean responsabil.... sa deschid geamul....el da in spate ..si incepem (Liniste va rog! Merge!)
El - Buna, imi dai si mie nr tau de telefon?
Eu- Pe mine m-a bufnit rasul.... :)) .... credeam ca vrei sa imi zici ca vrei sa treci in fata mea.
(era 11 martie)El: - aaa nu.... poate daca vroiai tu sa o iei in fata mea, ca doar e ziua femeii!
Eu: !??? e.... tu in ce tara traiesti :))
El: Nu ca la mine ziua femeii tine trei zile, 8,9 si 10 martie.
Eu: Azi suntem in 11 :)
El: Hai ma da-mi si mie nr tau.
Eu: Nu :))
El: Hai ma macar id-ul de mess.
Eu: Nu te cunosccccc :))
El: Macar primele 6 cifre de la telefn.
Eu: :)) haha si te apuci sa deranjezi tot vodafone-ul?
.... se face verde..... darrrr ne asezam la urmatoarea coada.
El: Fii atenta, sa ma prezint : sunt un tip romantic, imi plac calatoriile si trandafirii rosii.
Eu: ... =)) foarte frumos. si mai adauga ca agati fete in intersectii tot la romantism intra.
El: Hai ma da-mi si mie nr tau .....iti trimit flori.

Se face verde...se mai tine putin dupa mine. Dau semnal sa intru in parcare ...se uita...si pleaca.

Putea sa mai se tina putin dupa mine si sa ma duca la facultate ..tot ma plictiseam :))
Oricum buna regie prost scenariu.

Bineinteles ca TOATE carora le-am povestit erau :awww si de ce nu i l-ai dat mah ? cine stie ce baiat de treaba era.
In schimb TOTI au fost mai sceptici (stiu ei ce stiu).

Cert e ca l-a depasit pe tipul care mi-a scris nr lui pe geamul autobuzului ....(neaburit)...a muncit ceva pt lizibilitate.
Deci.... cert e ca in trafic iti faci prieteni....
Cineva imi povestea cum si-a intalnit sotul, tatal copilului ei, in metrou..... o poveste urbana moderna .... la mine s-a terminat imediat dupa..."A fost odata....."

Gooooood one Sabina.

Atat!

6 comments:

Lorre said...

Hai mah k id-ul d mess puteai sa-l dai pentru k.... puteai...oricand :D sa-i dai ignore ! :))))

Sabina said...

:)) stiu ca puteam.....i-am zis ca trec in fiecare zi pe acolo.... daca ne mai vedem i-l cer eu =)) glumesc... imi fac un sticker pe masina :)) iar glumesc.

alex said...

tu ce masina ai :-?....ca vreau sa zic ceva si sa nu zic prostii:D

Sabina said...

logan :)

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Sabina said...

Buna Vlad! Imi cer scuze ca raspunsul meu vine ...neiertat de tarziu dar mi-am pierdut parola de autentificare si ... pur si simplu mi-am abandonat "locul de joaca" :) Multumesc pt. aprecieri...
Incerc sa ma tin de treaba mai serios ... Multumesc incaodata!