Sunday, February 5, 2012

Socializam dar mai cu masura :)

Care e ideea cu socializarea asta fortata? Banuiesc ca toti primim cereri de prietenie de la foarte mutli oameni pe care nu ii cunostem nu fac eu o exceptie .... Eu chiar pot sa "ma laud" ... ca am o lista curata, in sensul ca macar odata mi-am cunoscut prietenii virtuali, personal. (?!?!!) :)) Iar cei care sunt inactivi din punct de vedere al posturilor ;) ii sterg .... ca ma gandesc ca e ca si cum ai avea un musafir si atunci cand vine la tine ...tace. Nu zic acum sa posteze toata lumea, "am fost la serviciu" "check-in in intersectie la Romana" "m-am intors de la serviciu. mananc" , dar ...

M-a intrebat la un moment dat cineva, de ce mai am cont pe fb!? ....
Mi s-a parut oarecum pertinenta intrebarea dar daca si daca am cont nu sunt obligata sa socializez la comanda.

Cine si de ce si-ar dori cineva sute si mii de prieteni.... voi stiti cine se uita la pozele voastre?

Revin cu un post asemenator in privinta pozelor postate.

Atat.

No comments: