Tuesday, January 22, 2008

Turboooo!!!!





NU ! a nu se intelege gresit ca citez dintr-un celebru raspuns dat de un celebru om (la el la nunti) pt o celebra televiziune la o celebra emisiune.
Am ales sa vorbesc aici despre guma Turbo.
Istoria gumii turbo.....
nu , nu am nici istoria gumei Turbo ...
Tot ce stiu despre guma turbo e ca mi-a urmarit copilaria , ca avea un gust oribil dar un miros tentant , erau teribil de tari , iti rupeai dintii in ele , oboseai mestecandu-le ca toti le cumparam doar pt minunatele "poze cu masini" (cu care mai tarziu jucam "lipa") spre disperarea parintilor, si mai stiu ca toti din generatia care au mestecat guma turbo isi aduc aminte de ea cand intra sa-si cumpere adidasi de la nike :))
Eh tin sa va anunt ca dupa cautari disperate am gasit guma turbo la un magazin din cartier!
Sigur aroma, forma s-au pastrat (sunt la fel de proaste) si nici faimoasele poze cu masini nu mai sunt asa tentante ..... dar a meritat incercat fie si pt. exemplificarea pe blog.
Hai cu biscuitii Alfabet si sucurile de la Tec si incet incet imi conturez in linii mari copilaria ...

PS: dai la schimb 15 pe 125?

2 comments:

Unknown said...

http://www.kent.com.tr/english/kent_shop/catalog.asp?lngProductID=44

Anonymous said...

turbooo!!!!!!!!
mama ce mafie a fost cu surprizele astea...le-am pierdut si le-am castigat de 100 de ori pana cand intr-o trista seara de vara mi-am uitat cele trei pachetele legate cu elastic langa un dozator de inghetata:(((
Apoi am trecut la faza guma shock:)))