Thursday, August 6, 2009

Trening si pantofi cu toc !

6 August pe la 14.00 la masa...mancam o inghetata ...si am vazut ceva frumos :)) niste cizme ... superbe de toamna ...
Pe bune acum , prin 2001 cand Enrique Iglesias lansa "hero" .... si purta in videoclipul lui maiou si caciula (asa a cantat si la bucuresti pe lia manoliu) radeau toti papagalii de el ca "uite-l si p'ala" .... cand defapt moda urma acum sa se manifeste nah! cizme pantaloni scurti Si maiou ! voi astia care nu stiti sa va-mbracati !
Dar am o nedumerire ...daca moda e sa porti cizme de iarna vara.... poti sa te incalti cu sandale si palton la iarna? intreb..nu stiu....
Superb ...

5 comments:

Anca Cretu said...

se poate! am vazut in america combinatia pufoaica-slapi...de fapt "the flip-flops" sunt incaltamintea no 1 iarna in unele locuri prin us...hahaha

Sabina said...

Deci se poate :)) thank's Anca!!!

Lore said...

Eh.. "se poarta"...acum sa pui "mileurile lu mamaia" la picioare....eu zic k sa lansam o moda...sa punem "bibelourile lu mamaia" in cap! :)

Edy said...

Si eu am remarcat cizmele astea si ma intrebam cine a lansat trendul asta.. faza era ca in momentul ala citeam o carte scrisa de cel mai mare neurochirurg din lume si povestea despre moda si despre cat de usor pun oamenii botu'...

Iar intrebarea ta de la final e geniala :D !

Keep up the good work, colega :) !

Sabina said...

thank's Edy! :)