Tuesday, April 7, 2009

Doi frati. Unul cinstit altul golan + O fata pt amandoi = 9 oscaruri

:)) Vorbeam despre Slumdog Milionair daca nu v-ati dat seama.
Sigur povestea este mult mai profunda decat am schitat-o eu in titlu..... in cele din urma cel cinstit devine si cinstit dar si bogat si fata ce-o iubea se intoarce la el , siiii ghici ce ...fra-su ala rau moare .... (si respira si greu ....ca d'asta a murit)
Totusi va recomand sa-l vedeti .
E genul de film la care eu personal a 2-a oara nu m-as mai uita.
In conditiile in care am vazut si "the curious case of benjamin button" (care dupa parerea mea a fost un film excelent incepand de la poveste,la jocul si prestatia actorilor dar si machiajul si efectele din film) nu imi explic cum o astfel de poveste sigur, emotionanta, dar deloc credibila si pe alocuri penibila a putut sa ia atatea premii. Ma rog nu inventez eu apa calda acum, probabil s-au scris critici mult mai acide decat cea de fata dar vazand filmul am impresia ca cei ce au decernat premiile nu s-au uitat la filmul care trebuia.
Ah si daca pana acum nu stiati numele celui de-al 3-lea muschetar ar fi bine sa-l aflati :)) (ar putea fi o intrebare de un miliard)
Fictiune fictiune mon'cher da' s-o stim si noi ......

No comments: