Wednesday, April 22, 2009

imi place, dar nu prea....

De ceva timp incoace imi petrec timpul liber, seara, urmarind cate un serial..... (nu regine ,nu fete de marinari) seriale gen Prison Break (nr.3),Grey's Anatomy (nr1), One tree hill(nr2) , bineinteles ca incep sa ma uit la ele cand deja sunt pe la sez 3-4.... si imi pierd noptile intr-un stil maret... dar tinand cont ca nu sunt singura care slujesc fenomenul.... ma scot .
In fine ... cum am ajuns cu toate la zi..... am fost tentata sa caut alt serial la care sa ma uit.....
Intreb in stanga, intreb in dreapta ,mi se sugereaza fara sa intreb.... gossip girl! ....
Gossip girl sa fie....
Nu inteleg de ce e asa mare panica cu el, e un serial la limita modestiei care atrage doar prin lumina si machiaj. Mare poveste nu e la mijloc darrrr toata lumea se uita la Gossip girl....
Asta ca sa ma conving a mia oara ca , ce se poarta nu e neaparat ce e si bun....(vezi muzica difuzata la radio, vezi blugii cu talie joasa pe fete cat juma' de sifonier, vezi tunosori de baieti tunsi parca in graba si gratis) .
Bun! revenind la gossip girl..... bineinteles ca am luat deja primul sezon si il voi viziona episod cu episod .... (imi place ft tare cum sunt imbracati actorii .....si de dan) :)) darrrrrr in schimb ...nu-l voi recomanda mai departe .
Tinand cont ca sunt (cred) printre putinele persoane care nu s-a uitat la Ally Mcbeal,Fam. Bundy si nici macar Fetele Gilmore (dar nu ratam niciodata "al 7-lea cer" ) imi permit sa mai fac si gafe in sensul asta ... :P

Atat ...

1 comment:

Elle said...

Hai maaaa!!!
E fainut Gossip Girl. :D
Adica mie imi place! ;))
Rele-s mah alea. Toate! Si de baieti ce sa mai zic.
E un fel de gang-bang serialul asta. Fiecare si-o trage cu fiecare. Si vorbesc in cunostiinta de cauza pentru ca sunt la zi cu serialul. :D

P.S. Daca tu chiar vrei ceva fain, "How I met your mother" rulles!