Thursday, April 23, 2009

Ziua mea...e toata ziua nu?

De fiecare data cand e ziua cuiva toata lumea se intrece in ai ura celui in cauza (de bine bineinteles) primii. Sa fie primul/prima...
Pe cuvant ca nu am inteles niciodata traditia asta.
Atata timp cat persoana care te suna ... ti-e draga si e la tine in "top 3" in mod normal oricand ar suna ti-ar face placere ...(ma gandesc) :P
Pe mine personal daca m-ar suna un prieten la ora 18.00 sa-mi ureze la multi ani ..... l-as considera la fel de prieten si urarea lui plina de la fel de multa intentie ca si cel care mi-a urat la 12.00 noaptea, adica ziua mea ..... e toata ziua..... nu?
Ca sa fie inaintea tuturor ,deci primul .... Tz mi-a urat azi La multi ani ... si toate cele bune (ca de aici a plecat totul) :D ... (azi 23.04.2009 ...ziua mea fiind pe 22.01 )
Cred ca mi-a urat pentru Sf. Nicolae (6 dec) pentru ca totusi pt ....22 ian ...e putin prea devreme =))
PS: indifierent de cum a sunat postul asta .... voi da in continuare sms-uri prietenilor de ziua lor la 12.00 , ca doar si eu vreau sa fiu prima. :P
Atat .

2 comments:

Anonymous said...

cred ca era de sf gheorghe

Elle said...

Si eu am o obsesie pe tema asta : approape de fiecare data, dau la 12 fix sms sau sun. :D