Sunday, April 12, 2009

Nokia, conecting people (indeed)!

Butonand aiurea meniul telefonului, ajung la "mesaje" .... si dau sa ma uit la "sabloane" (eram de mult convinsa ca sunt o imbecilitate in plus ...dar...)
"Sunt in sedinta" , "voi ajunge la", "ne vedem la" .... bla bla.... "va rog sunati la" , "si eu te iubesc"
Poftim!? .... si eu te iubesc? .... eu am asa ceva scris la mine in telefon?
Pe bune...cum sa fii atat de cretin ( ca producator de soft sau ce mama lor or fi) cum sa pui un sablon cu "si eu te iubesc"... adica sa-ti fie mai la indemana sau cum? sau ... in caz de urgenta sa nu pierzi timp cu detalii ...sa nu-ti scape vr-un si eu t iub. ca deja se schimba registru, si cauti scandal. ("ce nu poti sa scrii si tu complet" ) :))
Nu ca as vrea sa o dau in chestii mai profunde.....
"nesimtitu-le" ... "scuza-ma, nu am vrut sa te fac nesimtit...." "in seara asta dormi la maica-ta" "Poti sa vii acasa " - nu ar fi mult mai tari? =)) sau ma rog ...ar concura macar cu :"si eu te iubesc" ....
Tu ce zici? :P

No comments: